☆:*´¨`*:. ✾ CeriTa SeraM Di Bus sTop SHaH Alam ✾.:*´¨`*:.☆





ni kisah benar...


aq ni mmank tengah cari keje.....sedar x sedar malam pun dah menjelma..
aku pun plan nax balix lh . tggu la kax satu bus stop ni di shah alam lokasinya . . . 
pnya la lama menunggu . bas satu pun x smpai2 lgi . . .
setelah bbrapa jam la . ad la stu bas ni . . .
punya lambat mcm kura2 . aq pun tnpa melengah trus mnahan bas tu . . . 
punyalah bengang bas tu buat dek je x b'henti . aq pun ap lgi da lewax mlm sngt da ni . . .
aq pn kjar lah bas tu, tnpa fikir ap2 . aq terus loncat msk k dlm bas t'sebut
aik . . . . . .
pelix , s'orng mnusia pn xde dlm bas tu t'msk driver skali . . .
aq da suspen gile . . . takux tahap cipan . . .
aq aper lgi kluar la dri bas tu lngsung lari ke belakang . . . 
pergh . . . . . . 
rmai gile org kat blkg bas tu . . .
rupa2 nya org tengah tolak bas . . .
bas rosax . . . . . 
pattla bas tu b'gerak lmbt mcm siput . . . 
huhuhu . . . . . .  :P  

 



2 ✯ Comments ✯:

achwatze katze said...
This comment has been removed by the author.
achwatze katze said...
This comment has been removed by the author.