☆:*´¨`*:. ✾ CeriTa SeraM Di Bus sTop SHaH Alam ✾.:*´¨`*:.☆





ni kisah benar...


aq ni mmank tengah cari keje.....sedar x sedar malam pun dah menjelma..
aku pun plan nax balix lh . tggu la kax satu bus stop ni di shah alam lokasinya . . . 
pnya la lama menunggu . bas satu pun x smpai2 lgi . . .
setelah bbrapa jam la . ad la stu bas ni . . .
punya lambat mcm kura2 . aq pun tnpa melengah trus mnahan bas tu . . . 
punyalah bengang bas tu buat dek je x b'henti . aq pun ap lgi da lewax mlm sngt da ni . . .
aq pn kjar lah bas tu, tnpa fikir ap2 . aq terus loncat msk k dlm bas t'sebut
aik . . . . . .
pelix , s'orng mnusia pn xde dlm bas tu t'msk driver skali . . .
aq da suspen gile . . . takux tahap cipan . . .
aq aper lgi kluar la dri bas tu lngsung lari ke belakang . . . 
pergh . . . . . . 
rmai gile org kat blkg bas tu . . .
rupa2 nya org tengah tolak bas . . .
bas rosax . . . . . 
pattla bas tu b'gerak lmbt mcm siput . . . 
huhuhu . . . . . .  :P  

 



˜*•. ˜”*°•.˜”*°•ραиτυи - ќαωαи•°*”˜.•°*”˜ .•*˜

ini kisah sesuatu penglipurlara...
kisah seorang kawan.sekadar suka2 mengisi masa yg ada...



Pantun kawan cari kawan
pantun berlawan dapat tawan
hati2 bila berkawan
jangan sampai jadi lawan


hati2 bila berkawan
jangan sampai jadi lawan
mula2 kita berkawan
lepas tu kita kawen... wkwkwk :|


Mula2 kita berkawan
lepas tu kita kawen
ada jer kata lawan
silap hari kena habuan


Masuk hutan disengat tebuan
sakit terasa seluruh badan
banyaklah bersabar kerenah teman
soal hati banyak dugaan


Cantiq sungguh si rama2
hinggap di atas pohon jati
suka dan duka ditempuh bersama
itulah dia sahabat sejati



•*¨*•.¸¸♪♫♩ ℓιяιќ ℓαģυ ♪♫♩¸¸.•*¨*•


♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫

❊ D'masiv - Jangan Menyerah ❊
Tak ada manusia
yang terlahir Sempurna
jangan kau sesali
segala yang telah terjadi
Kita pasti pernah
Dapaatkan cobaan yang berat
seakan hidup ini 
 tak ada artinya lagi
.Reff 1
Syukurin apa yang ada
hidup adalah anugerah
tetap jalani hidup ini
melakukan yang terbaik 
Tak ada manusia 
yang terlahir sempurna
jangan kau sesali
segala apa yang terjadi
Back to reff 1,2
Tuhan pasti akan 
menunjukkan
kebesaran dan kuasanya
bagi hamba yang sabar
dan tak kenal putus asa
Back to reff 1,2